Näin otat käyttöön uuden Jopox sovelluksen
UimakouluJulkaistu: 24.08.2023 10.13

Näin otat käyttöön uuden Jopox sovelluksen

Näin otat käyttöön uuden Jopox sovelluksen:

  1. Kirjaudu vanhaan sovellukseen itse luomillasi tunnuksilla tai Jopox Pukukoppiin selaimella seuran nettisivuilta, sinulle lähetetyn kutsun kautta
  2. Klikkaa uutista ”luo uusi Jopox-tunnus ja lataa sovellus”
  3. Uutinen antaa sinulle ohjeeksi ladata uusi Jopox sovellus ja ottaa seura-avain talteen, jota tarvitset myöhemmin
  4. Rekisteröidy uuteen sovellukseen omalla sähköpostillasi ja luo uusi Jopox käyttäjätili
  5. Kirjaudu uuteen Jopox sovellukseen juuri luomallasi Jopox käyttäjätilillä
  6. Kirjauduttuasi klikkaa sovelluksen alaosassa olevaa ”Muuta seurakytkentöjä” painiketta
  7. Liitä kytkentään aiemmin saamasi seura-avain
  8. Nyt pääset katsomaan esimerkiksi sinun tai sinuun liitetyn uimarin harjoituksia sekä lukemaan seuran uutisia
  9. Tarkista ja muokkaa tietosi ajantasaiseksi välilehdeltä ”Profiili” ja käyttäjätiedot


Tässä on linkki Jopoxin laatimaan ohjeistukseen:

https://jojo.jopox.fi/liitteet/jopox-sovellus/fi/


Uuden appin UKK:

  • Tekevätkö kaikki käyttäjät uuden Jopox-käyttäjätilin? - Kyllä. Kaikki käyttäjät tekevät uuden sovelluksen kautta uuden Jopox-käyttäjätilin jolla kirjaudutaan vain ja ainoastaan sovellukseen.
  • Toimiiko vanhat Jopox seuratunnukset edelleen? - Kyllä. Vanhoilla Jopox seuratunnuksilla kirjaudut edelleen seuran kotisivujen kautta ylläpitoon tai Pukukopin selainversioon.
  • Jääkö vanha Jopox sovellus kokonaan pois? - Kyllä. Vanha Jopox sovellus ei löydy enää sovelluskaupoista ja tullaan myöhemmin ajamaan kokonaan alas. Tiedotamme tästä aikataulusta myöhemmin.
  • Minulla on useita seuratunnuksia eri Jopox seuroihin. Saanko kaikki jatkossa yhden tunnuksen alle sovellukseen? - Kyllä. Kun luot itsellesi uuden Jopox-käyttäjätilin, voit seura-avaimien avulla lisätä sinne useita seuroja, joukkueita sekä ryhmiä. Jatkossa hallinnoit kaikkea yhdellä omalla Jopox-käyttäjätilillä ja voit helposti siirtyä Pukukopista toiseen.
  • Sain herjan "Nimet eivät täsmää". Mikä avuksi? - Nimesi seuran rekisterissä on eri kuin se millä teit uuden Jopox-käyttäjätilin. Kirjaudu seuran kotisivujen kautta seuratunnuksillasi ja tarkista OMAT TIEDOT-osiosta, että nimi on sama kuin se millä loit Jopox-käyttäjätilin.
  • Olen tähän saakka kirjautunut lapseni nimellä eli harrastajana Jopoxiin. Miten saan itselleni omat vanhemman tunnukset? - Pyydä seuraa tai ryhmäsi ylläpitäjää kutsumaan sinut Jopoxiin vanhempana. Saat kutsun sähköpostiisi, pääset luomaan seuratunnuksen ja saat seura-avaimen. Lisää seura-avain Jopox-käyttäjätilillesi uuteen Jopox+ appiin.
  • Seura-avaimeni voimassaoloaika päättyi. Miten saan uuden? - Seura-avain on voimassa aina 24h kerrallaan. Voit luoda uuden seura-avaimen kirjautumalla seuran kotisivujen kautta seuratunnuksilla Pukukopin selainversioon ja luoda itsellesi uuden seura-avaimen. Seura-avaimen voi luoda myös vanhan Jopox-sovelluksen kautta mihin kirjaudutaan myös seuratunnuksilla - tämä vaihtoehto on voimassa toistaiseksi.
  • Muuttuuko Jopox nyt jotenkin kokonaan? Ei. Ainoastaan uusi Jopox+ sovellus ja sen myötä uusi Jopox-käyttäjätili ovat ne muutokset. Vanhat seuratunnukset toimivat edelleen seuran kotisivuilta kirjautuessa, Pukukopin selainversio on olemassa sekä ylläpito Jopoxissa säilyy ennallaan.
  • Päivitetäänkö uutta Jopox+ appia? - Kyllä ja ahkerasti. Korjaamme bugeja, kehitämme ja parannamme käyttöä sekä tuomme tulevaisuudessa myös uusia ominaisuuksia. Pidäthän huolen, että sinulla on aina uusin versio sovelluksesta päivitettynä. Helpoiten tämä onnistuu sallimalla laitteesta automaattipäivitykset.

Oulun Lohet ry

Pikkukankaantie 3

90130 Oulu


puh. 040 555 0679  toimisto(at)oulunlohet.fi


Y-tunnus: 0187703-1